Handelsbetingelser for WannaSport


Version 1.4 (Opdateret 11. marts 2019)


WannaSport er ejet af:

WannaSport ApS

Njalsgade 19D, 1

2300 København S

CVR: 34703531


WannaSport ApS opererer app’en WannaSport og websideerne wannasport.dk, wannasport.com, wannasport.se. Betalinger igennem disse services vil ske til WannaSport ApS.


1 Billetter


1.1 Gyldighed af billetter:

Billetter købt hos WannaSport er kun gyldige til den dag og tidspunkt de er udstedt til og kun til den specifikke sportsaktivitet de er købt til. Billetten kan kun afmeldes inden for en given periode som fremgår af hver aktivitet. Hvis billetten købes uden mulighed for afmelding vil det fremgå tydeligt ved køb.


1.2 Levering og afmeldning:

Billetter købt hos WannaSport er kun gyldige til den dag og tidspunkt de er udstedt til og kun til den specifikke sportsaktivitet de er købt til. Billetten kan kun afmeldes inden for en given periode som fremgår af hver aktivitet. Hvis billetten købes uden mulighed for afmelding vil det fremgå tydeligt ved køb.


Aktiviteten kan kun afmeldes ved brug af funktionen “afmeld” på WannSport.dk eller via WannaSport app. Aktiviteter kan ikke afmeldes via email, chat eller telefon. Ved spørgsmål omkring afmeldning kontakt WannaSport kundeservice.


1.3 Kontrol:

Billet skal fremvises ved ankomst til aktivitetsudbyderen. Billetten kan kun bruges en gang.

Hvis du ikke har mulighed for at fremvise din billet ved ankomst til aktivitetsudbyderen, mister du retten til adgang til sportsaktiviteten.


1.4 Lokale aktivitetsbetingelser:

Ved køb af billetter hos WannaSport er man forpligetet til at overholde aktivitetsbetingelserne for den lokale udbyder. Disse kan være oplyst i forbindelse med køb eller på aktivitetsstedet.


1.5 Erstatningsansvar

Hvis du ødelægger noget på partners faciliteter skal du erstatte det. Herunder kan brugeren blive opkrævet rengørings- eller reparationsgebyr f.eks hvis der sættes sorte streger i gulvet, eller hvis der benyttes forkert fodtøj.  



2 Betalinger for Pay and play og klippekort


2.1 Betalingsmåder / Betalingskort:

Når du indbetaler hos WannaSport kan du betale med betalingskort direkte i forlængelse af købet. Betalingen bliver trukket når beløbet er indsat på din konto hos WannaSport.

WannaSport anvender ePay hvilket sikrer, at din betaling er sikker og certificeret af Nets..

På www.epay.dk kan du læse om sikker betaling via internettet. For yderligere information

vedrørende betaling via internettet henviser vi til www.forbrug.dk.


2.2 WannaSport indbetaling:

En indbetaling hos WannaSport er gyldig i 2 år.


2.3 Fortrydelsesret:

Som privatkunde har du 14 dages fuld fortrydelsesret på indbetalinger, fra købsdato. Indbetalinger, der er sket indenfor 14 dage kan fortrydes og WannaSport vil tilbageføre beløbet. Det er kun muligt at fortryde en indbetaling, hvis hele beløbet er tilgængeligt på din WannaSport konto. Du behøver ikke at oplyse om, hvorfor du fortryder købet.

Hvis der ikke fremmødes til en aktivitet vil billetten ikke blive refunderet.


2.3 Refundering / Tilbagebetaling:

Hvis der ikke fremmødes til en aktivitet vil billetten ikke blive refunderet.


3.0 Betingelser og betalinger ang. Multipass

Definition: Grundsted er ens basis-center i forbindelse med oprettelse af et multipass. Man bliver medlem hos grundstedet på de vilkår, grundstedet definerer.


3.1 Betaling abonnementer

Betaling af abonnementer sker med kreditkort. Beløbet vil blive opkrævet månedligt indtil abonnementet opsiges. For for opkrævning af abonnementer bruges betalingsservicen Adyen (https://www.adyen.com/)


3.2 Ansvar

WannaSport tager det fulde ansvar for betalingerne via platformen. Ved problemer skal WannaSport kontaktes. WannaSport vil håndtere klager, returneringer, afmelding, refusion og tilbageførsler. WannaSport vil være ansvarlig for at der ikke tilbydes ulovlige eller forfalskede produkter på platformen.


3.3 Prisændringer for Multipass

Det kan forekomme at der foretages prisændringer. Hvis der sker prisændringer for multipass vil disse blive varslet med 1 måned. Og vil kræve godkendelse af bruger for ændringer træder i kraft. Hvis ændringer ikke kan godkendes kan abonnement blive opsagt.  


3.4 Opsigelse

Medlemskab kan opsiges når som helst. Der er et varsel for opsigelse af medlemskab som er løbende måned + 1 måned


Opsigelse kan kun ske ved at kontakte WannaSport kundeservice. Via chat i app og webside, brev til WannaSport ApS, ℅ Founders House, Njalsgade 19D, 2300 København S, mærket “Opsigelse” eller via email info@wannasport.dk. Man kan ikke opsige sit medlemskab i sin grundsted.


3.5 Ugyldigt kreditkort

Hvis vi ikke kan trække penge fra kreditkort vil brugeren automatisk blive opsagt - og dermed vil ens grundsted også blive opsagt. Multipass vil være gyldigt indtil den sidste dag man har allerede har betalt (1-3 måneder frem). Der vil blive udsendt en notifikation via email til brugeren om at betalingen ikke kunne gennemføres.


3.6 Et multipass er personligt

Medlemskabet er personligt. Kan ikke overdrages til andre. Man skal altid personligt fremmøde til den bookede aktivitet. Billetter og bookinger kan ikke overdrages til andre brugere.


3.7 No-show fee

Såfremt man booker en bane via multipass og ikke fremmøder. Vil man blive påkrævet at betale et No-show fee, som svarer til den fulde udgift for banen.


3.8 Baneaktivteter og multiperson-aktiviteter

Multipass abonnement er personligt - for én person. Såfremt man booker en aktivitet som kræver at man er flere personer - så kræver det at man booker sammen med andre, der også har et multipass. Ellers vil kun ens pesonlige del være dækket.


3.9 Deling af oprettelsesdata

For at blive oprettet hos grundsted, vil der være data som deles med grundsted. Disse oplysninger vil være forskellig fra grundsted til grundsted. Det vil være de input felter, der spørges til i forbindelse med oprettelse af multipass. Typisk vil det være navn, adresse, fødselsdato, tlf nr. Det vil være tydeligt hvem disse deles med.


3.10 Bortvisning

Såfremt regler for WannaSport eller partnere herunder grundsteder og udbydere af flex-aktiviteter, ikke overholdes, har WannaSport retten til at opsige medlemskab og bortvise brugere.


3.11 Adgang

For at få adgang til grundstedet kan der i nogle tilfælde kræve at man får et kort eller en nøgle. Denne udleveres af grundstedet. Det er op til brugeren selv at hente dette i grundstedets bemandings-tid eller efter aftale.


3.12 Krav fra grundsted

Man godkender de betingelser som grundstedet sætter. Et link til disse betingelse vil tydeligt fremgå i forbindelse med køb af multipass.


3.13 Afmelding

Det er brugerens eget ansvar at afmelde en booking i tide - ellers vil brugeren blive opkrævet for det fulde beløb.


3.14 Doping

Bemærk at det er grundstedet og udbydere af flex-aktiviteters regler der er gældende - også i forhold til doping.


3.15 Oprettelse af medlemskab hos grundsted

Medlemskabet hos grundstedet er seneste gældende fra kl. 10:00 den efterfølgende hverdag.


3.16 Fortrydelsesret

Som privatkunde har du 14 dages fuld fortrydelsesret på køb, fortrydelsesret gælder fra købsdato.



Der tages forbehold for ændring i specifikationen af produktet samt trykfejl.


Henvendelse:

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer skal du kontakte:

WannaSport ApS

Njalsgade 19D, 1

2300 København S

Tlf 71 99 26 44

Email: info@wannasport.dk